Αναγνώστες

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

💎 Ανεμοεσσα Χειροποίητα Σαπούνια | Review 💎



Η ανεμοεσσα είναι μια ελληνική εταιρία με 100% χειροποίητα Προϊόντα , 100% οργανικά, υπό αλλεργικά, χειροποίητες συσκευασίες.. Η Εταιρία Ανεμοεσσα δημιουργήθηκε το 2016 από τον Δήμο Καλαμαριάς και αποτελεί μη κερδοσκοπική συνεταιριστική επιχείρηση συλλογικού και παραγωγικού σκοπού. Παράγουν χειροποίητα σαπούνια με ελαιόλαδο, φυσικά καλλυντικά με μελισσοκέρι, μάσκες προσώπου και σαπούνια γλυκερίνης εμπλουτισμένα με γάλα γαϊδούρας.


Είχα την τιμή να δοκιμάσω κάποια προϊόντα από την συγκεκριμένη εταιρία και να σας πω την ειλικρινή μου άποψή.  Να σας πω πως ήταν ευγενέστατη και μου είπαν πληροφορίες για ότι προϊόν παρέλαβα.  Αυτό σε μια εταιρία είναι το Α και το Ω!!  
Αυτή την στιγμή τα προϊόντα αυτά μπορείτε να τα βρείτε στην Διεύθυνση:
Χατζηπαναγιωτίδη 23-25, Καλαμαριά
ΤΚ 55132 – Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο:
+30 2313 252040
+30 6986 02 21 01

Καθώς και στο κατάστημα Modiano 24ωρο στην Πάτρα.. 





Μου έστειλαν λοιπόν τρία πραγματάκια.. Και σήμερα θα σας πω την γνώμη μου.. 

Μάσκα ενεργού άνθρακα  
Η συγκεκριμένη μάσκα εχω να πω πως βγαινει παρά πολύ δύσκολα..αλλά σαν μασκα πραγματικά είναι καταπληκτική.. Μετά την εφαρμογή το δέρμα μου είναι πολύ απαλό.. μυρίζει λίγο έντονα σαν μυρωδιά αλλά εξατμίζεται. . 


Μάσκα με άργιλο 
Δυστυχώς αυτή την Μάσκα δεν την εχω χρησιμοποίηση είναι για την κυτταρίτιδα..σύντομα θα την χρησιμοποιήσω και θα υπάρξει ένα ποστ Μον για αυτή την Μάσκα..


Σαπούνι με φύκια 
Το συγκεκριμένο σαπούνι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και στο πρόσωπο και στο σώμα.. Εγώ προσωπικά το χρησιμοποίησα στο πρόσωπο και πραγματικά είναι ότι πρέπει για ακμή και αλλες δερματικες παθήσεις.. Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και πραγματικά είναι το καλύτερο σαπούνι που έχω χρησιμοποίηση. Συνήθως τα σαπούνια μετά αφήνουν ξηρό το πρόσωπο, το συγκεκριμενο όμως δεν αφήνει ξηρό το δέρμα ούτε το "τραβάει ".. 



Μπορείτε να βρείτε την Ανεμοεσσα στο instagram @anemoesasoapsΕσείς έχετε χρησιμοποιήσει προϊόντααπό την Ανεμοεσσα? 
































⭐Προηγούμενα ποστ: 

💄Πως να εξαφανίσετε την μυρωδιά του τσιγάρου μεσαστο σπιτι.. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥