Αναγνώστες

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Magiorka beauty shop 💄💄💅


Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα κατάστημα το οποίο είναι στην πανέμορφη Λέρο.. 
Αυτό το κατάστημα διαθέτη και eshop magiorkabeauty.com όπου μπορείτε να βρείτε εταιρίες όπως Dior,lancome,clarins,max factor,radiant,seventeen,erre due κτλ. 
Μπορείτε να βρειτε αρωματα από Dior,lancome,channel,Versace,Armani,paco rabanne κτλ. 
Επίσης Μπορείτε να βρείτε χειροποίητα κοσμήματα και αξεσουάρ. . 
Και το καλύτερο?  Αναλαμβάνουν επαγγελματικό μακιγιάζ για γάμο, βάφτιση κτλ.. 
Και εννοείται manicure/pedicure !!



Τα πραγματάκια που μου έστειλαν να δοκιμάσω είναι τα εξης: 

1.Erre due-Marvelash effect mascara No.202 
   Αυτή η Μάσκαρα είναι σε πράσινο χρώμα αλλά όταν το φοράς στα μάτια σου   
   δεν φαίνεται τοοσο πολυ ότι είναι πράσινη..απλά φαίνεται ελάχιστα ένα                  πράσινο χρώμα... 

2.Erre due-Express powder lip color No.52 
   Τι να πρώτο πω για αυτό το κραγιόν? Απλά είναι τέλειο!! Το χρησιμοποίησα 
   Στην θάλασσα και πραγματικά δεν έφυγε από τα χείλη μου μέχρι να το βγάλω    
   εγώ.. 

3.Erre due-Μανό Last minute No.452 in love 
   Το εχω χρησιμοποίηση στα νύχια τον ποδιών μου τα εχω εδω και 4 μέρες και          πηγαίνω κάθε μέρα για μπάνιο και δεν έχει φύγει καθόλου το χρώμα..Πολύ πιθανόν να αγοράσω και άλλες αποχρώσεις.. 

4.Erre due-my fancy blush No.209 aloha 
   Αυτό δεν πρόλαβα να το χρησιμοποιήσω ακόμα αλλά σίγουρα όταν το                      χρησιμοποιήσω θα μιλήσω σε story στο instagram γι'αυτό..όποτε πηγαίνετε να
   με ακολουθήσετε στο instagram για να μην χάνετε τίποτα.. 



Αυτά ήταν τα πραγματάκια και η άποψη μου για αυτά..
✔πηγαίνετε να κάνετε ένα μεγαααλο LIKE στην σελίδα τους στο facebook με ονομα MAGIORKA beauty shop και να τους ακολουθήσετε στο instagram με το όνομα magiorka_beauty_shop .
✔Τηλ.Επ. 2247024574
✔E-mail: eirini-magiorka@hotmail.com
✔Διεύθυνση : Λακκι,Λέρος, Δωδεκάνησα 





Που μπορείτε να βρείτε εμενα: 


✔Μην ξεχάσεις να με ακολουθήσεις στο instagram @beautybykaterinaki 👄
Επισης κανεις like στην σελίδα μου στο Facebook https://www.facebook.com/beautybykaterinakii



















Προηγούμενο ποστ: Papoutsanis/καραβάκι 2σε1 σαμπουάν και conditioner | REVIEW(Greek)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥