Αναγνώστες

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

The unpaixtable blogger award!! / Katerinaki opws panta ^_^



Γειά σας κορίτσια.. Τι κάνετε?? Σήμερα είμαι μαζί σας με ένα βραβείο.. !!! 
Άυτο το βραβείο μου το έδωσε η αγαπημένη μου Φαίη απο το http://fay-justbeauty.blogspot.gr την ευχαριστώ πολύ...                                                                                                                       

Κανόνες :
1. Στην αρχή της ανάρτησης σου, πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του.
2. Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
3. Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
4. Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
5. Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις.

1.Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Με λένε Κατερίνα, μένω στην πανέμορφη πάτρα, είμαι κριός και χρησιμοποιω το blogger και το youtube...

2.Ποιο είναι το moto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα. 
Το moto του blog μου είναι αυτό που έχω όνομα δηλαδή ότι αγαπάω την ομορφιά..

3.Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Μμμ..Θα ήταν το κρυφτώ διότι υπάρχουν πράγματα που δεν τα ξέρουμε και τα μαθαίνουμε μέσα απο εδώ.. 

4.Όταν γίνω διάσημη blogger θα..
...προτημούσα να φτιάχνω φυσικά καλλυντικά και να τα πουλάω..Που αυτό είναι ένα απο τα ονειρά μου.. 

5.Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
Είναι δύο..



Εαν σου δινόταν η ευκαιρία να γυρίσεις τον χρόνο πίσω , θα άλλαζες κάτι που έχεις κάνει ; και αν οχι γιατί?(Ερώτηση Φαίης)
Μμμμ.. Δεν θα άλλαζα κάτι σε αυτά που έχω κάνει.. Απλά θα άλλαζα δύο θάνατοι δικών μου ανθρώπων.. Όπως του Μπαμπάκα μου και τις γιαγιάκας μου..(Που μου λείπουν πολύ) :'( <3 

η ερώτηση που κάνω εγώ
Έχεις ποτέ κάνει κάτι που δεν το ήθελες?? Αν ναι ποιό ήταν αυτό..

Τα blog που δίνω το βραβείο : 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥