Αναγνώστες

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Summer haul 2014 (+fail products)


Γειά σας κορίτσια μου... Καλή Εβδομάδα σας εύχομαι!! ♥
Έχω αγοράσει κάτι πραγματάκια.. Πάμε να τα δούμε?? ♥
1)Miss Rose-μολύβι ματιών No.04
2)Από ebay μία αποτυχία και μισή.. (Eyeliner,δεν στεγνώνη ποτέ!!!)
3)Mn-foundation spf 15
4)Eyeliner ''μάρκα με καψες''
5)Ebay-Maybelline new york ''the colossal volume
1)Apple Era-άρωμα Μύλου
2)Fa αποσμητικό
3)Felce azzurra αποσμητικό
1)Μπατονέτες
2)Echo μάσκα(Review εδώ)
3)Carrefour Σαπούνια με άρωμα Λεβάντα
4)Αντισυπτικό gel για τα χέρια
1)Lady f-Conditioner
2)Figaro-αφρός ξυρήσματος
3)Whitw Glo-Λευκαντική οδοντόκρεμα
4)Softline-μωρομάντηλα







Συγνώμη που...τα γράφω σύντομα απλά δεν έχω πολύ ώρα internet... 
Αυτά ήταν τα πραγματάκια που πήρα,δεν ήταν πολλά.. 
Κάπου εδώ πρέπει να σας πώ πώς δεν είμαι πλούσια για να αγοράζω συνέχεια πράγματα.. 
Αυτά που βλέπετε είναι πράγματα για την καθημερινοτητά μου και δεν παίρνω τίποτα παραπάνω...δέχτηκα μερικά σχόλια που μου έλεγαν ότι κάθομαι και σας ''βάζω στο μυαλό'' να αγοράζετε πράγματα χωρίς να το θέλετε...Να ξεκαθαρίσω πώς αυτά που αγοράζω εγώ δεν είναι τίποτα πάραπάνω από,τι χρειάζομαι..και αυτό γιατί?? Γιατί πολύ απλά...η μητέρα μου δεν δουλέυει και προσπαθούμε να τα ''βγάλουμε πέρα'' με πολύ λίγα χρήματα τον μήνα..
 Εγώ κάθε μήνα και άν έχω 5€ για τις αγορές μου(πέρα τα αφρόλουτρα,σαμπουαν που αυτά δεν τα αγοράζω εγώ)..Δεν θέλω να σας πώ πόσα αλλά..είναι κάτω τον 300€...
Όποια κοπέλα πιστέυει ότι σας βάζω να αγοράζετε πράγματα ενώ δεν το θέλετε ας ξε-γραφτεί από το blog μου και ας μην ξαναμπέι μέσα... ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΑΠΑΩ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΣΑΜΠΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ή ΟΤΙ,ΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ..  ΑΥΤΑ!! ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!! 

ΣΥΓΝΩΜΗ εαν σας έπριξα!!

☺Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ
☺Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
☺Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80Katerinaki_beauty2)
☺My E-mail: rinakaterina80@yahoo.gr




Φιλάκια πολλά,
Κατερίναα 





Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥



Δές το προηγούμενο Tip Of The Week με τα 5 πιό επικίνδυνα συστατικά καλλυντικών εδώ






4 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥