Αναγνώστες

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Rainbow Priorities-Eyeliner Pen(Sephora)


Καλησπέρααα Κοριτσάρες μουυυ ♥ Σας έχω ένα Review από ένα προϊόν το όποιο με έχει απογοητέυση...Έψαξα να το βρώ αλλά...πλέον δεν κυκλοφορεί!! (ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ)


Rainbow Priorities-eyeliner pen(sephora)
Στα μάτια μου γράφει έτσι!!Σίγουρα δεν είναι ένα τελείως μαύρο χρώμα...
Επειδή εγώ δυσκολέυομαι να βάζω eyeliner με αυτό ήταν πολύ εύκολο
το να κάνω την γραμμή κοντά στις ρίζες των βλεφαρίδων...Σίγουρα
υπάρχει και πιό μαύρο από αυτό...
Το πινελάκι του είναι τρίχινο και μυτερό.Στο χέρι μου από,τι μπορείτε
να δείτε δεν γράφει καθόλου καλά..Για πρωϊ πιστεύω είναι ότι πρέπει
που δεν θέλουμε ένα έντονο αποτέλεσμα!!! Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ
το πρωϊ όταν έχω κάποια δουλεία (ή στο σχολείο) και είναι αρκετά καλό...
Για την διάρκειά του θα έλεγα ότι δεν είναι και η πιό καλύτερη...
Πάνω στα δικά μου βλέφαρα κρατάει γύρω στις 2 με 3 ώρες..






Έχω μείνει τελείως απογοητευμένη γιατί στα δικά μου βλέφαρα κρατάει μόνο 2 με 3 ώρες.. Ούτε πολύ μαύρο είναι...ΟΠΟΤΕ....  
Εσείς το έχετε χρησιμοποιήση αυτό το eyeliner pen απο τα Sephora,εάν ναι τι γνώμη έχετε για αυτό?? 




☺Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ
☺Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
☺Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80Katerinaki_beauty2)
☺My E-mail: rinakaterina80@yahoo.gr






Φιλάκια πολλά,
Κατερίναα 











Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺



Δές το προηγούμενο Tip Of The Week με τα 5 πιό επικίνδυνα συστατικά καλλυντικών εδώ
Δές το Summer haul μου εδώ

Μπορείς να γίνεις μέλος εδώ,εδώ και εδώ





2 σχόλια:

  1. Κοπέλα μου,σου προτείνω να δοκιμάσεις τα οικονομικά eyeliner της essence!είναι πραγματικά υπέροχα!αυτο με το πινελάκι!εαν θες σου στέλνω φωτο!έχει τρομερή αποδοση και διαρκεια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πώς έχω ακούσει καλά λόγια...κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω!!

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥