Αναγνώστες

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Review: Phyto hellas products ♥



Γειά σας κορίτσια μου !!! 
Καλώς ήρθατε στο blog μου !!! 

Σας έχω ένα review από την Phyto Hellas !!!

Λίγα λόγια για την εταιρία:

Πρωτοπόρος στη φυτική κοσμετολογία, η ΡΗΥΤΟ δημιουργεί προϊόντα αποκλειστικά από

 φυτά, χωρίς χημικά πρόσθετα. Οι καλυτερες θεραπείες κατά της τριχόπτωσης,

 εξειδικευμένα Σαμπουάν, έλαια και οροί μαλλιών, φυτικές βαφές μαλλιών και μια μεγάλη

 γκάμα ποιοτικών προϊόντων. ♥




Πάμε να ξεκινήσουμε !!! 

Πρώτα είχε μία θεραπεία για το πρόσωπο που όταν χρησιμοποίησα το ένα με έτσουζε και έβγαλα κάποια σπυράκια οπότε δεν τα δοκίμασα και δεν μπορώ να πώ άποψη... Αν κάποια κοπέλα τα έχει δοκιμάσει ας μου πεί από κάτω ♥
Rich smoothing oil-Dry,thick & rebellious hair  LEAVE IN 

Καταρχάς θα ξεκινήσω από την μυρωδιά που έχει...είναι λίγο έντονη αλλά εμένα αυτό δεν με ενοχλεί.. το χρησιμοποιώ όταν έχω χτενίση στα μαλλιά μου και μετά από το χτένισμα που έχω κάνει στις άκρες των μαλλιών μου,κάνει πολύ ωραία δουλειά και γυαλίζουν αρκετά ♥


Και τελευταίο προϊόν:

Το καλύτερο από ΌΛΑ που το ερωτέυτηκα είναι η Phytobaume Reparateur η οποία είναι μία μαλακτική κρέμα για ταλαιπωρημένα μαλλιά με φυσική κερατίνη..
Έχω ταλαιπωρημένα μαλλιά είναι η αλήθεια!!!
Όταν χρησιμοποίησα αυτή την κρέμα απλά ξετρελάθηκα, με την δέυτερη φορά που την χρησιμοποίησα είδα μία διαφορά στα μαλλιά μου σε θέμα ξεμπερδέματος και σε απαλότητα ♥




Να σας πώ πώς μπορείτε να την βρείτε στο site τους εδώ







Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:
Email: rinakaterina80@yahoo.gr
τώρα και στο Instagram: Katerinaki_beauty2

*Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλη* 


Φιλάκια πολλά
Κατερίνα <3

3 σχόλια:

  1. Ωραίο post!! δέν έχω δοκιμάσει κάτι μέχρι στιγμής απο αυτήν την εταιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει από τη Phyto τον ορό επανόρθώσης και ήταν αρκετά καλός. Θα με ενδιέφερε να δοκιμάσω και τη μαλακτική κρέμα! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥