Αναγνώστες

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ariadne cosmetics: Review ♥


Καλησπέραα κορίτσια μου.. 
Σας έχω review από την αγαπημένη μου Αριάδνη που θα την βρείτε εδώ
Να σας πώς είναι φυσικά καλλυντικά και περιέχουν 99,2 φυσικά προϊόντα !!!
έχει και e-Shop το οποίο θα το βρείτε εδώ.. Τα προϊόντα που έχει είναι αρκετά ακριβά αλλά...ΑΞΙΖΟΥΝ!!! 


O στόχος της εταιρίας:

Στόχος μας η δημιουργία αξιόπιστων, υψηλής ποιότητας φυσικών καλλυντικών με άριστης 

ποιότητας πρώτες ύλες και στοχευμένη δράση για τις ανάγκες της επιδερμίδας. Η συνεχής 

και επίμονη έρευνα για την αξιοποίηση των καλυτέρων φυσικών πρώτων υλών από 

Έλληνες παραγωγους καθώς και σπάνιων φυτών παγκοσμίως, μας οδηγούν σε καινοτόμα

 και αποτελεσματικής δράσης προϊόντα. 




Πάμε να ξεκινήσουμε...







Ενεργά Συστατικά:

Λάιμ, Δυόσμος BIO, Αφρός Ζάχαρης.



Τι υπόσχεται αυτό το προϊόν?

Απομακρύνει απαλά τους ρύπους και το μακιγιάζ από πρόσωπο και μάτια με 100% φυσικούς καθαριστικούς παράγοντες χωρίς να αφυδατώνει το δέρμα..Ενυδατώνει και θρέφει την επιδερμίδα, ενώ παράλληλα το Λάιμ παρέχει ήπια αντισηπτική δράση και αντιοξειδωτική προστασία.

Τι κάνει στο δικό μου πρόσωπο?

Όταν το εφαρμόζεις στο πρόσωπο νιώθεις μία φρεσκάδα, αφυδατώνει ελάχιστα στην περιοχή Τ αλλά με μία καλή ενυδατική κρέμα αυτό φτιάχνεται.. Καθαρίζει τελείως το μακιγιάζ από το πρόσωπό μου...









            

Ενεργά Συστατικά:

Ανθόνερο Αμαμελίδας BIO, Φρουτόνερο Λεμόνι BIO, Έλαιο Açaí Berry, Εκχύλισμα Παπάγιας, Έλαιο Meadowfoam, Πρόπολη, Βιταμίνη E, Μώβ Άργιλος


Τι υπόσχεται αυτό το προϊόν?


Απαλό λεπτόρρευστο τζελ προσώπου που παρέχει υψηλό επίπεδο ενυδάτωσης, ρυθμίζοντας ταυτόχρονα τη λιπαρότητα της επιδερμίδας καθώς συσφίγγει τους πόρους. Επαναφέρει την ελαστικότητα του δέρματος και απαλλάσσει από ατέλειες, αφήνοντας το δέρμα βελούδινο, φρέσκο και φωτεινό. Τα αναγεννητικά θρεπτικά συστατικά και η αντιοξειδωτική δράση του Αçaí Berry, εξασφαλίζουν καλύτερη λειτουργία των κυττάρων του δέρματος αποτρέποντας την πρόωρη εμφάνιση ρυτίδων.

Τι κάνει στο δικό μου πρόσωπο?

Όταν το έβαλα στο πρόσωπό μου το απορρόφησε πολύ γρήγορα και μετά το δέρμα μου ήταν πάρα πολύ βελούδινο,είδα μία μικρή διαφορά στο πρόσωπό μου...ήταν λίγο πιό φωτεινό...










Ενεργά Συστατικά:

Έλαιο Ιπποφαές, Έλαιο Σμέουρου, Εκχύλισμα Πράσινου Τσαγιού, Εκχύλισμα Αγγουριού, Biosaccharide Gum-1, Υαλουρονικό Οξύ, Βιταμίνη C, Βιταμίνη E.

Τι υπόσχεται αυτό το προϊόν?
Ασπίδα προστασίας από τις ηλιακές ακτίνες UV-A και UV-B με φυσικά αντηλιακά φίλτρα. 24ωρη ενυδάτωση, διατηρώντας τα μόρια του νερού σε όλες τις στιβάδες της επιδερμίδας. Το Biosaccharide Gum-1 έχει τονωτική επίδραση στις σιρτουίνες, γνωστές και ως «κυτταρικές πρωτεϊνες μακροζωίας». Η διέγερση τους βοηθά τα κύτταρα ενάντια στο οξειδωτικό στρες, ώστε να διατηρηθούν «νέα». Η βιταμίνη C βοηθά στην ομοιόμορφη κατανομή της μελανίνης για ένα λαμπερό δέρμα. Ενισχύει τους μηχανισμούς ανάπλασης, μειώνοντας λεπτές γραμμές/ρυτίδες για επιδερμίδα λεία και απαλή.
Τι κάνει στο δικό μου πρόσωπο?
Θα ξεκινήσω από το χρώμα που έχει που το θεωρώ πολύ σκούρο για την δικιά μου επιδερμίδα.. Βέβαια το χρησιμοποίησα μέσα στο σπίτι για να δώ την κάλυψή του κτλ..Η κάλυψη που έχει είναι μέτρια προς καλή... Αφήνει αρκετά ενυδατωμένο το πρόσωπο.Μένει αρκετή ώρα στο πρόσωπο ..

Μία φωτογραφία για να καταλάβαιτε τι εννόω με το χρώμα της bb cream 




Γενικά έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη με την εταιρία... Βέβαια είναι λίγο ακριβά για τα δικά μου δεδομένα... Αλλά σίγουρα κάποια στιγμή κάτι αγοράσω..

Το e-Shop τους εδώ

Η σελίδα τους στο fb εδώ



Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:
Email: rinakaterina80@yahoo.gr
τώρα και στο Instagram: Katerinaki_beauty2

*Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλη* 


Φιλάκια πολλά
Κατερίνα <3






















2 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτήν την εταιρία, για την ακρίβεια πρώτη φορά την βλέπω! μου κίνησε την περιέργεια το 24ωρο τζελ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απλά φανταστικό!! Το δέρμα μου ήταν τόσο βελούδινο..Δεν έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες αλλά πιστέυω ήταν η καλύτερη που έχω χρησιμοποιήσει!!!

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥