Αναγνώστες

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

♥ Αγαπημένα προϊόντα Μαΐου 2014 ♥

Καλησπέραα κορίτσια μου.. Καλό μήνα και καλό καλοκαίριι ♥

Είπα να μην κάνω αγαπημένα Μαίου γιατί έχω λίγα πραγματάκια να σας δείξω αλλά όμως είπα να μην σας αφήσω έτσι!!! ♥
Θα σας ξεκινήσω με ένα προϊόν για τα μαλλιά ♥
1)Wella-wellaflex long lasting hair
Το έιχα κερδίζεις από ένα giveaway της Νεφέλης(θα την βρείτε εδώ)
έχει κράτημα 2..είναι αρκετά καλό.. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς κάνει αλλά
αυτό που βλέπω στα μαλλιά μου είναι σαν να κλειδώνει την τρίχα και ισιώνονται πιό εύκολα!!
2)Etruscan-κρέμα σώματος με λάδι Ελιάς
Ότι και να πώ είναι λίγο!!Ενυδατώνει απίστευτα πολύ...
Την χρησιμοποιώ κάθε φορά που κάνω μπάνιο στους αγκώνες και στα πόδια αφού έχω ξυριστή
και την επόμενη μέρα απλά είναι απίστευτα ενυδατωμένα τα σημεία που έχω βάλει την κρέμα..
Την etruscan μπορείτε να την βρείτε εδώ,έχει ποικιλία σε χύμα αρώματα και κτλ..
3)Victoria silk touch-Καθαριστικό και απολυμαντικό για τα πινέλα
Δεν έχω να πώ πολλά για καθημερινή χρήση είναι ότι πρέπει...♥
4)Oriflame,Essentials-Moisture Concentrate
Πιστέυω θα είναι συνέχεια στα αγαπημένα μου...
Μου προσφέρει όσοι ενυδάτωσει χρειάζομαι(βέβαια αυτές τιε μέρες είμαι λίγο ξηρή)
και πιστέυω όταν θα μου τελειώσει θα την ξαναπάρω..
5)Essence-κραγιόν No.01Μπορεί στην φωτογραφία να δείχνει σαν κόκκινο αλλά καμία σχέση..
Είναι μώβ φούξια όλα μαζί..  Είναι αρκετά καλό και κρατάει αρκετή ώρα..
6)Miss rose-μολύβι No.07
Είναι ένα πανέμορφο μπλέ χρώμα..και σχεδόν συνέχεια είναι αυτό που
θα βάλω στο μάτι μου μαζι με μάσκαρα ή eyeliner !!!
7)CM Security
Το τελευταίο αγαπημένο μου είναι μία εφαρμογή στο κινητό...
Επειδή δεν μου αρέσει να νιώθω ότι στο κινητό μου υπάρχει ιός κατέβασα αυτό
το οποίο βρίσκει αν το κινητό έχει κάποιον ίο και τον καταργή ας πούμε..
Είναι αρκετά καλό και δεν πρόκειται να το αλλάξω



*Ξέχασα να βάλω δύο πράγματα.. το lip balm από Oriflame και την κωλόνια La vie est belle από Lancome(etruscan) ♥



Έχουμε κανένα κοινό αγαπημένο? ♥ Θα περιμένω σχόλια σας από κάτω.. ☺ 



Κάντε like στην σελίδα μου στο facebook για να ενημερωνόσαστε για τα καινούρια πόστπουανεβάζω:https://www.facebook.com/pages/I-love-make-up-Katerinaki/1392642117613817?ref=hl
Τώρα μπορείς να με βρείς και στο instagram για να ενημερώνεσε για τις φωτογραφίες που ανεβάζω καθημερινά: Katerinakι_beauty2
Και το E-mail μου(που μπορείς να μου στείλεις μήνυμα για ότι,δήποτε σε απασχολέι):  rinakaterina80@yahoo.gr







*Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλη* 



Φιλάκια πολλά
Κατερίνα <3





Δείτε το review για την αγαπημένη μου μάσκα μαλλιών εδώ ♥

6 σχόλια:

  1. εκτός από το υγρό καθαριστικό πινέλων δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο!!Θέλω όμως πολύ να δοκιμάσω κάποια από αυτά!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω δοκιμάσει το καθαριστικό πινέλων, καλό προϊόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία πράγματα !! Την κρέμα της Oriflame την έχω και εγώ που έχω ξηρή επιδερμίδα και μου αρέσει πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία αγαπημένα...Θέλω να δοκιμάσω το καθαριστικό πινέλων και τα κραγιονάκια της essence!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥