Αναγνώστες

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Χειροποίητα Σαπουνάκια - Review


Καλησπέρα, το σημερινό πόστ θα είναι ένα review με δύο χειροποίητα σαπουνάκια από την σελίδα ΠαρασκΕΥΗ σαπουνιού που μπορείτε να δείτε τι πραγματάκια έχει και τιμούλες εδώ..

Καταρχάς να πώ ότι το ένα είναι με κανέλα και πορτοκάλι(αριστερά) και το άλλο είναι με πεπόνι... Εγώ έχω χρησιμοποιήσει μόνο το ένα αυτό με την κανέλα και το πορτοκάλι(αριστερά)... Το έχω χρησιμοποιήσει στα χέρια, στα χέρια όταν το χρησιμοποιούσα μου ενυδάτωνε πάρα πολύ  και άφηνει την μυρωδιά της κανέλας και του πορτοκαλιού...

 Κάποια στιγμή είναι να το χρησιμοποιήσω στο πρόσωπο, όταν το έβαλα στο πρόσωπο την ενυδάτωση που μου άφησε δεν μπορείτε να την φανταστείτε... Είναι απλά υπέροχο... 
Εγώ σας προτείνω να ρίξετε μια ματιά στην σελίδα της(δεν έχετε να χάσετε κάτι),επίσης πιστέυω ότι έχει πολύ καλές τιμές...

Βγάζει και μικρά σαπουνάκια τα οποιά σε συμφέρουν καλύτερα διότι είναι πιό φθηνά από,τι να πληρώσεις ένα μεγάλο σαπούνι!!!



Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:

Email: rinakaterina80@yahoo.gr




Φιλάκια πολλά

Κατερίνα <3 



8 σχόλια:

  1. Την συγκεκριμένη σελίδα την έχω δει!Εχει πολύ ωραία πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πολύ ωραία πράγματα και φθηνά όμως σε σχέση με κάποιες άλλες σελίδες <3 Πιστέυω αξίζουν !!!

      Διαγραφή
  2. τωρα κ γω χρησιμοποιω τα σαπουνακια της κ ειναι τελεια, εχω το πορτοκαλι κανελα κ γω ,ειναι πολυ ωραιο κ για το προσωπο
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα όταν το έβαλα στο πρόσωπο μετά μου έδωσε απίστευτη ενυδάτωση, εσένα σου είχε ενυδατώση στο πρόσωπο σου ?? <3

      Διαγραφή
  3. αγαπω τα σαπουνια και δη τα χειροποίητα θα το τσεκαρω!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥