Αναγνώστες

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Οι στόχοι μου για το 2014.. / Katerinaki opws panta ^_^

Καλησπέρα κορίτσια.. Το σημερινό πόστ είναι για τους στόχους που έχω για το 2014... συνήθως όλοι οι άνθρωποι όταν τελειώνει ένας χρόνος και έρχετε ο επόμενος κάνουμε έναν απολογισμό για το τη καλό κάναμε αλλα και τι κακό κάναμε.. Εγώ εφόσον έκανα τον υπολογισμό μου βρήκα ότι έχω κάνει και καλά πράγματα αλλά και κακά.. Σίγουρα αν γύριζα το χρόνο πίσω, πάλι τίποτα δεν θα άλλαζα, γιατί είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν πως όλα τα γεγονότα στη ζωή μας για κάποιο λόγο γίνονται, αλλά έθεσα κάποιους νέους στόχους που ελπίζω να καταφέρω έστω και τους μισούς να πραγματοποιήσω..

-Ένας από αυτούς είναι να βελτιώσω τη διατροφή μου. Κάθε φορά ενώ ξεκινάω δυναμικά κάπου στην πορεία απομακρύνομαι από τον αρχικό μου στόχο. Κι όταν εννοώ να κάνω καλύτερη διατροφή εννοώ να τρώω φρούτα σε καθημερινή βάση, να προσθέσω όλα τα λαχανικά, τροφές όπως η βρώμη ή οι ξηροί καρποί και όλα αυτά όχι για να χάσω κιλά αλλά γιατί πιστεύω πως η ο τρόπος που τρεφόμαστε δείχνει κατά πόσο αγαπάμε και σεβόμαστε τον εαυτό μας. Επίσης θέλω να κόψω τα αναψυκτικά και την τόση σοκολάτα!!! 

-Και τώρα πάμε στα πιό σημαντικά.. Ο χαρακτήρας μου... Άραγε ο χαρακτήρας μας θα μπορούσε να αλλάξει? Θέλω λοιπόν να βελτιώσω τον χαρακτήρα μου καθώς είμαι πάάάάρα πολύ ευαίσθητη και αυτό μου δημιουργεί κάποιες φορές να πέφτω και σε ''κατάθληψη''... Πιστέυω ότι δεν είναι και το καλύτερο που έχω στον χαρακτήρα μου..

-Ένας ακόμα στόχος είναι το να μπορώ να είμαι πιο αισιόδοξη στην ζωή μου..έχω προσπαθήσει πάάάρα πολλές φορές να περαμήνω αισιόδοξη αλλά δεν τα καταφέρνω και τόσο.. 

Αυτοί είναι ελάχιστοι από τους στόχους που έβαλα για τη φετινή χρονιά. Αν έπρεπε να σας τους γράψω όλους δεν ξέρω πόσες σελίδες θα μου έπαιρνε. Σας προτείνω να βάλετε κι εσείς κάποιους για τους εαυτούς σας. Πιστέψτε με και έναν να καταφέρετε από αυτούς κέρδος θα έχετε. Είναι ωραίο οι άνθρωποι να βάζουν στόχους… σημαίνει πως θέλουν να εξελιχθούν και να πάνε ένα βήμα πιο μπροστά..

Και να θυμάστε κάτι...
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ..!!




Ελπίζω να μην σας κούρασα..Θα ήθελα πολύ να γράψετε απο κάτω μερικούς στόχους σας που έχετε  βάλει στο ''μάτι'' αυτή την χρονιά... 

Μπορείτε να με βρείτε και εδώ:


Φιλάκια πολλά...
Κατερίνα <3 

2 σχόλια:

  1. πολυ σωστο αυτο που λες στο τελος!!! καλη επιτυχία με τους στόχους σου!!


    http://fay-justbeauty.blogspot.gr/2014/01/aul-post-1-jumbo.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ.. Ελπίζω να έχεις βάλει και εσύ στόχους και να τους πετύχεις..!!!
      Φιλάκια...

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥